SV
Case & kunder /
Kunder och case /

Complyit

Medarbetarna personifierar varumärket i proffsig reklamfilm.

Utforska caset

Medarbetarna personifierar varumärket i proffsig reklamfilm.

Utforska caset

Om caset

Brief:

Stärka varumärket genom medarbetarna som ambassadörer och film med hög kvalitet.

Leverans:

Content

Siffror:

1

herofilm

6

korta filmer för sociala medier

17

personer i teamet

"Vi är konsulter inom Life Science som fokuserar på individen och relationer."

 

 

Utmaningen

Complyit erbjuder konsulttjänster inom läkemedels- och medicinteknikindustrin Kraven som ställs på medarbetarnas erfarenhet och kunskap är av största vikt. För att särskilja sitt varumärke ville Life Science-företaget lyfta sina medarbetare som passionerade experter och individer.

Mer än sin yrkesroll

Tillsammans med kunden arbetade vi fram fem personor: Mamman, Pendlaren, Motorentusiasten, Dansaren och Matälskaren – alla med ett helhjärtat engagemang på och utanför arbetet.

Flexibelt content

Filmmaterialet resulterade i en längre, så kallad, herofilm och kortversioner för sociala medier. Med content i hög kvalitet kan Complyit stärka sitt varumärke i flera kanaler.

Kvalitet som skapar engagemang

Hög kvalitet betyder olika saker för olika målgrupper. För Complyit var det att satsta på spetskompetens i alla detalj, från manus och regi till scenografi, ljud och smink – allt för att skapa en så genuin och stark bild av företaget som möjligt.

Kunder och case /

Complyit

Medarbetarna personifierar varumärket i proffsig reklamfilm.

Utforska caset

Medarbetarna personifierar varumärket i proffsig reklamfilm.

Utforska caset

Om caset

Brief:

Stärka varumärket genom medarbetarna som ambassadörer och film med hög kvalitet.

Leverans:

Content

Siffror:

1

herofilm

6

korta filmer för sociala medier

17

personer i teamet

"Vi är konsulter inom Life Science som fokuserar på individen och relationer."

 

 

Utmaningen

Complyit erbjuder konsulttjänster inom läkemedels- och medicinteknikindustrin Kraven som ställs på medarbetarnas erfarenhet och kunskap är av största vikt. För att särskilja sitt varumärke ville Life Science-företaget lyfta sina medarbetare som passionerade experter och individer.

Mer än sin yrkesroll

Tillsammans med kunden arbetade vi fram fem personor: Mamman, Pendlaren, Motorentusiasten, Dansaren och Matälskaren – alla med ett helhjärtat engagemang på och utanför arbetet.

Flexibelt content

Filmmaterialet resulterade i en längre, så kallad, herofilm och kortversioner för sociala medier. Med content i hög kvalitet kan Complyit stärka sitt varumärke i flera kanaler.

Kvalitet som skapar engagemang

Hög kvalitet betyder olika saker för olika målgrupper. För Complyit var det att satsta på spetskompetens i alla detalj, från manus och regi till scenografi, ljud och smink – allt för att skapa en så genuin och stark bild av företaget som möjligt.